Бути власником авто – означає не тільки користуватися тією свободою пересування, яку дає автівка, а також можливістю більш вільно планувати свій час, але й бути відповідальним за свого сталевого коня, вчасно помічаючи його потреби, гарантуючи йому довгий термін служби, а собі – стабільний стан свого головного помічника, адже без авто вижити в ритмі сучасного міста наразі є майже неможливим.

Як знайти надійний автосервіс в Харкові та на які особливості СТО Харків варто звертати особливу увагу – читайте в представленій статті.

Сучасний автосервіс: ключові риси

Що таке сучасний автосервіс? Ні, це не про використання роботів та нано-технології, скоріше це про грамотне поєднання традиційних моментів, а саме, індивідуального підходу до технічного обслуговування, водійського та технічного досвіду, а також більш досконалої системи діагностики, посиленої вмілим використанням сучасних інструментів та технологічних приладів і підходів до вирішення проблем як класичних автівок, так і сучасних гібридних авто.

Якщо говорити про головні характеристики СТО сьогодні, то, без сумніву, на перший план виходять наступні:

  • Використання методів вбудованої діагностики, що базується на принципах зчитування кодів несправностей та більш раннього виявлення проблем та їх попередження, що стосуються роботи ABS, TPMS, подушок безпеки, системи керування акумулятором та інформаційно-розважальних систем.
  • Оновлення ПО для авто, навіть зі складними електронними блоками керування.
  • Заміна масла, згідно рекомендацій виробника; заміна фільтрів з метою покращення роботи систем кондиціонування, опалення та вентиляції; перевірка та заміна трансмісійної, охолоджуючої, гальмівної тощо рідин, а також стану гальм, дисків та колодок.
  • Якісна перевірка систем безпеки, до яких можна віднести: стан та тиск шин, їх обертання та центрування; наявність зносу та витоків в рульовому керуванні та підвісці; належне функціонування склоочисників та фар.
  • Перевірка авто на викиди та паливну ефективність.
  • Перевірка належного виконання цифрових службових записів, що реєструються і зберігаються в цифровому форматі хмарного сховища.

В центрі уваги – клієнт і його досвід

Всі перелічені вище аспекти стосуються безпосередньо належного функціонування самого автомобіля, тим не менш, не лише авто в центрі уваги, коли мова йде про відвідування СТО, але і його власник, а тому такі речі як клієнтський досвід та спілкування грають в даному процесі не останню роль.

Згідно досвіду СТО «Шум Авто», для отримання клієнтом виключно позитивних вражень, варто подбати про прості, але вкрай важливі речі:

  1. Забезпечення можливості онлайн-бронювання, а також особисте спілкування через зручний месенджер, можливість відміни, чи перенесення візиту.
  2. Візуалізація процесу ремонту та проведених операцій, як у фото, так і у відео форматі.
  3. Надання послуг трансферу в будь-який час та місце, а також можливість оренди авто, особливо, якщо авто клієнта знаходиться в ремонті.

Звичайно, що даний перелік є лише орієнтовним, і потребує індивідуального підходу, тим не менш, фактор особистості грає ключову роль і для того, щоб утримати клієнта, і для того, щоб він дійсно отримав не лише авто, що працює як годинник, але й моральну насолоду, яка грає далеко не останню роль у формуванні споживчого досвіду, що має найкраще відображення у вигляді відгуків та рекомендацій.

Переймайте позитивний досвід найвідповідальнішого серед сучасних СТО у Харкові, і нехай буде з вами сила!