Будь-який автомобіль може потрапити у ДТП чи аварійну ситуацію, коли з’являються як помітні поверхневі дефекти, так і порушення у роботі внутрішніх систем. Це може трапитись як внаслідок помилкових дій водія, так і внаслідок непереборних обставин – слизької дороги, поганої видимості на дорогах, несподіваного потрапляння авто у яму чи зіткнення шини з ріжучим елементом.
Якісний і вчасний, технологічно довершений ремонт Рено у Львові пропонує професійне СТО “Гермес Авто”.
За посиланням https://germesavto.com.ua/ можна дізнатись більше про запропоновані спеціалізованим Рено-сервісом Гермес Авто послуги з підтримки та відновлення технічного стану автомобілів всесвітньо відомого бренду.
Такий огляд може виявити:
- механічні ушкодження, що стались після удару чи використання авто в аварійному режимі, та які мають внутрішнє походження – роз’єднання інфраструктурних елементів, пошкодження електропроводки;
- перевірка міцності корпусу та інших захисних конструктивних елементів.
Інтенсивне використання теж може бути підставою позачергового відвідування СТО
Є також важливе правило – якщо автомобіль хоча б добу і більше перебував у режимі екстремального використання – на дуже високих швидкостях, за максимальної потужності – варто перевірити на СТО справність основних вузлів. Це можна зробити як одразу після прибуття на місце, так і через день-два після інтенсивної роботи.
Які елементи автомобіля є найменш захищеними і потребують швидкої і професійної перевірки на СТО після аварії?
Найменш захищеними елементами автомобіля, є насамперед ті, що безпосередньо пов’язані із контактом з дорогою – гальмівна і ходова частини. Саме вони отримують найсильніший удар і можуть втратити як міцність деталей, так і можливість виконувати свої функції.
Електросистема побудована на поєднанні великої кількості окремих пристроїв та елементів. Всі ці з’єднання виконуються як складові системи, що можуть від’єднуватись один від одного, а отже під час сильного удару можуть бути порушені, а їх частина – втратити працездатність.
Варто також перевірити, хоча б в цілому, справність і міцність кузова, зокрема ту його частину, що отримала удар.
Вихлопна система у зоні ризику
Вихлопна система автомобіля завжди у зоні ризику під час аварійної ситуації, внаслідок того, що робота вихлопної системи сильно залежна від ударів та контакту із дорогою. Більша частина основних елементів вихлопної системи у безпосередній близькості до дорожнього полотна, тому під час таких ситуацій важливо потім перевірити механічну цілісність системи.
Система охолодження і робота систем забезпечення маслом
Система охолодження теж може перебувати під ударом, оскільки складається з тонких трубок та різноманітних гнучких елементів, що можуть втратити надійність з’єднання. таким чином варто дізнатись про основні параметри роботи авто під час охолодження двигуна. Паралельно з перевіркою системи охолодження можна оглянути масляний насос.
В будь-якому разі, якщо спостерігаються критичні показники роботи авто у різних системах, варто дослідити причину такої невідповідності і провести позапланове ТО.
Останні коментарі