Best-Avto

1.0
+380 (97) 461-65-... показати телефон
написать
сайт
построить маршрут
выходной подробнее
2021.01.27 Данные обновлены
оцінка 1.0 из 5 на основе 1 отзыва
сообщить о...
  • телефоны не отвечают
  • организация отсутствует
  • другое несоответствие
1.0

1 отзыв

Best-Avto

Best-Avto (Харьков) - Магазин автозапчастей и автотоваров находится в Харькове по адресу: Юрия Кононенко, 1, Холодногорский район, Минутка. Best-Avto предоставляет такие услуги: продажа товаров.

сегодня Best-Avto работает по графику: выходной. Согласно отзывам на locator данная организация имеет рейтинг 1.0 (максимально возможный - 5), который составлен на основе 1 отзывов, а последний отзыв был оставлен 08-03-2023 (417 дней назад).

Связаться с Best-Avto можно по номеру: +380 (97) 461-65-14, +380 (66) 165-33-54.

Данные о этой компании на Locator были обновлены 1186 дней назад.

отзывы

Только зарегистрированные пользователи могут оставить отзывы.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Оценка:
Відгук негативного характеру пишу вперше, так я до цього випадку з таким свавіллям не стикався. І сподіваюсь , що він хоч комусь допоможе та убезпечить. Відверто кажучи, думав що , таких магазинів на Україні не залишилось, але на жаль – помилився.
03 березня 2023 року в інтернет-магазині «BEST-AVTO» що знаходиться за адресою: Харків пл.Кононенко 1, +38 (066) 165-33-54, +38 (097) 46-16-514, ФОП Пилипченко Роман Миколайович (Адреса: Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Сталінграда, будинок 1/5, квартира1 , Email: [email protected], (099) 949-4004 , замовив товар : КОЛПАКИ ДЛЯ КОЛЕС LE MANS PRO SILVER BLACK R15 С ЛОГОТИПОМ RENAULT (КОМПЛЕКТ 4 ШТ.) 4 RACING, вартістю 1440.00грн.
05 березня 2023 отримавши на Новій Почті та детально оглянувши товар у себе вдома, я зрозумів, що надісланий товар не з тими характеристиками , що відображені на сайті, а саме - не правдиво вказані бренд товару та його властивості (присланий товар в інших торгових точках коштує на 30-50% дешевше)
06 березня 2023 року, повідомив Продавця про повернення товару , через його невідповідність ( і в усній формі і листом на електронну адресу і на Вайбер ) , та відправив Продавцю, так як і отримував- Новою Почтою наложеним платежем.
07 березня 2023року, о 10.56, Товар прибув до Продавця у відділення Нової Почти (Харків, НП №5). Після чого Продавець перестав комунікувати: не виходить на зв'язок, не відповідає на електронні повідомлення, ну і очікувано не забирає товар і НЕ повертає кошти. Повідомлення направленні в інтернет-магазин теж ігноруються.
Перед відправленням товару в телефонній розмові Пилипченко Роман Миколайович, не запропонував ніяких варіантів для можливого вирішення питання (обмін на альтернативний товар, компенсацію і т.д.), і в зухвалій формі , відразу поставив під сумнів моє законне право на повернення товару та попередив про небажання забирати товар і повертати кошти.
Товар мною не використовувався, збережено його заводське пакування (товар не розпакувався), товарний вигляд і споживчі властивості, маркування
На даний момент питання не вирішене готується скарга в Головне Управління Держпродспоживслужби в Харківській області