Best-Avto
1.0
+380 (97) 461-65-...
show phone
write
web site
build route
09:00-18:00
more
2021.01.27
Data updated
оцінка 1.0 from 5
based on 1 review
report about...
- phone not responding
- no org here already
- another mismatch
Sell
Best-Avto
Best-Avto (Kharkiv) - Car parts & accessories stores located in Kharkiv by address: Yuriya Kononenko, 1, Kholodnogirskyi district, Хвилинка. Best-Avto provides such services: goods sale.
today Best-Avto works on schedule: 09:00-18:00. According reviews on Locator this business has following rating 1.0 (as much as possible - 5), which is based on 1 reviews, and the last review was left 08-03-2023 (425 days ago).
You can connect with Best-Avto by following telephone number:
This company's data on Locator was updated 1195 days ago.
reviews
Олександр 08-03-2023 10:46
Оценка:
Відгук негативного характеру пишу вперше, так я до цього випадку з таким свавіллям не стикався. І сподіваюсь , що він хоч комусь допоможе та убезпечить. Відверто кажучи, думав що , таких магазинів на Україні не залишилось, але на жаль – помилився.
03 березня 2023 року в інтернет-магазині «BEST-AVTO» що знаходиться за адресою: Харків пл.Кононенко 1, +38 (066) 165-33-54, +38 (097) 46-16-514, ФОП Пилипченко Роман Миколайович (Адреса: Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Сталінграда, будинок 1/5, квартира1 , Email: [email protected], (099) 949-4004 , замовив товар : КОЛПАКИ ДЛЯ КОЛЕС LE MANS PRO SILVER BLACK R15 С ЛОГОТИПОМ RENAULT (КОМПЛЕКТ 4 ШТ.) 4 RACING, вартістю 1440.00грн.
05 березня 2023 отримавши на Новій Почті та детально оглянувши товар у себе вдома, я зрозумів, що надісланий товар не з тими характеристиками , що відображені на сайті, а саме - не правдиво вказані бренд товару та його властивості (присланий товар в інших торгових точках коштує на 30-50% дешевше)
06 березня 2023 року, повідомив Продавця про повернення товару , через його невідповідність ( і в усній формі і листом на електронну адресу і на Вайбер ) , та відправив Продавцю, так як і отримував- Новою Почтою наложеним платежем.
07 березня 2023року, о 10.56, Товар прибув до Продавця у відділення Нової Почти (Харків, НП №5). Після чого Продавець перестав комунікувати: не виходить на зв'язок, не відповідає на електронні повідомлення, ну і очікувано не забирає товар і НЕ повертає кошти. Повідомлення направленні в інтернет-магазин теж ігноруються.
Перед відправленням товару в телефонній розмові Пилипченко Роман Миколайович, не запропонував ніяких варіантів для можливого вирішення питання (обмін на альтернативний товар, компенсацію і т.д.), і в зухвалій формі , відразу поставив під сумнів моє законне право на повернення товару та попередив про небажання забирати товар і повертати кошти.
Товар мною не використовувався, збережено його заводське пакування (товар не розпакувався), товарний вигляд і споживчі властивості, маркування
На даний момент питання не вирішене готується скарга в Головне Управління Держпродспоживслужби в Харківській області
03 березня 2023 року в інтернет-магазині «BEST-AVTO» що знаходиться за адресою: Харків пл.Кононенко 1, +38 (066) 165-33-54, +38 (097) 46-16-514, ФОП Пилипченко Роман Миколайович (Адреса: Харківська обл., місто Харків, пр.Героїв Сталінграда, будинок 1/5, квартира1 , Email: [email protected], (099) 949-4004 , замовив товар : КОЛПАКИ ДЛЯ КОЛЕС LE MANS PRO SILVER BLACK R15 С ЛОГОТИПОМ RENAULT (КОМПЛЕКТ 4 ШТ.) 4 RACING, вартістю 1440.00грн.
05 березня 2023 отримавши на Новій Почті та детально оглянувши товар у себе вдома, я зрозумів, що надісланий товар не з тими характеристиками , що відображені на сайті, а саме - не правдиво вказані бренд товару та його властивості (присланий товар в інших торгових точках коштує на 30-50% дешевше)
06 березня 2023 року, повідомив Продавця про повернення товару , через його невідповідність ( і в усній формі і листом на електронну адресу і на Вайбер ) , та відправив Продавцю, так як і отримував- Новою Почтою наложеним платежем.
07 березня 2023року, о 10.56, Товар прибув до Продавця у відділення Нової Почти (Харків, НП №5). Після чого Продавець перестав комунікувати: не виходить на зв'язок, не відповідає на електронні повідомлення, ну і очікувано не забирає товар і НЕ повертає кошти. Повідомлення направленні в інтернет-магазин теж ігноруються.
Перед відправленням товару в телефонній розмові Пилипченко Роман Миколайович, не запропонував ніяких варіантів для можливого вирішення питання (обмін на альтернативний товар, компенсацію і т.д.), і в зухвалій формі , відразу поставив під сумнів моє законне право на повернення товару та попередив про небажання забирати товар і повертати кошти.
Товар мною не використовувався, збережено його заводське пакування (товар не розпакувався), товарний вигляд і споживчі властивості, маркування
На даний момент питання не вирішене готується скарга в Головне Управління Держпродспоживслужби в Харківській області